„Episcopi” papistași recomandă vaccinarea cu fetuși avortați

REGATUL UNIT, 3 august 2020 (LifeSiteNews) – Conferința episcopilor papistași din Anglia și Țara Galilor (CBCEW) a ajuns la concluzia: catolicii au „datoria să fie în prima linie pentru a fi vaccinați”.

Mai mult, după cum s-a menționat într-o declarație din 2005 a Vaticanului, axată pe problema morală a vaccinurilor care au fost preparate din celulele derivate de la bebelușii avortați (n.t. fetuși umani avortați), episcopii papistași din Marea Britanie susțin ideea că „toate vaccinările recomandate clinic pot fi acceptate fără mustrări de  conștiință”.

„Biserica” catolică susține cu tărie vaccinarea și consideră că (n.t. credincioșii ) catolici  au datoria de a se înscrie primii pentru a fi vaccinați, nu numai de dragul propriei sănătăți, ci și din solidaritate cu ceilalți, în special cu cei mai vulnerabili”, se scrie în scrisoarea emisă joi, 30 iulie.

„Credem că există obligația morală de a garanta acoperirea vaccinării necesară pentru siguranța altora. Acest lucru este important în special pentru descoperirea unui vaccin împotriva COVID-19”, declară „episcopii” din Marea Britanie.

Declarația este co-semnată de „episcopii” Paul Mason și John Sherrington, care sunt menționati pe site-ul CBCEW drept „Episcop superior pentru asistență medicală”, respectiv „Episcop superior pentru problemele vieții”.

În timp ce scrisoarea notează că „Biserica” se opune producerii de vaccinuri care utilizează țesut derivat din fetuși umani avortați”, aceasta afirmă, de asemenea, că „Biserica ” învață că importanța primordială a sănătății unui copil și a altor persoane vulnerabile ar putea permite părinților să accepte un vaccin care a fost dezvoltat în trecut folosind aceste linii celulare diploide.”

Episcopii papistași menționează apoi pe scurt documentul Academiei Pontificale pentru Viață din 2005 „Reflecții morale asupra vaccinurilor preparate din celulele derivate din fetuși umani avortați”, înainte de a cita o declarație separată a Academiei Pontificale pentru Viață din 2017, care afirmă că „toate vaccinările recomandate clinic pot fi folosite având conștiința nevinovată că utilizarea unor astfel de vaccinuri nu înseamnă acceptarea avortului voluntar.”

„Episcopii” citează documentul Academiei Pontificale pentru Viață din 2005, subliniind secțiunea în care se spune că sarcina combaterii practicilor etice de către companiile farmaceutice „nu trebuie să cadă asupra copiilor nevinovați și asupra situației de sănătate a populației – în special în ceea ce privește femeile însărcinate”.

Declarația CBCEW continuă să sublinieze importanța vaccinărilor în „a proteja cele mai vulnerabile persoane”.

„Dacă o femeie însărcinată, de exemplu o profesoară aflată într-o școală, vine în contact cu copiii nevaccinați, i se pot impune decizii morale nedrepte și complexe, inclusiv situația de a nu mai fi în siguranță în școală pe durata sarcinii”, continuă scrisoarea.

„Expunerea femeii însărcinate la contactul cu copiii nevaccinați poate avea consecințe dintre cele grave, aceasta însemnând o amenințare la adresa vieții mamei și a copilului ei nenăscut.”

Documentul CBCEW nu explică de ce un profesor care, probabil, ar fi primul vaccinat și ar avea imunitate, nu se expune unui risc venind în contact cu un copil nevaccinat. Scrisoarea nu ține cont și de faptul că părinții nu vor trimite la școală copiii bolnavi, indiferent dacă aceștia au fost sau nu vaccinați.

În timp ce recunosc „suferința pe care mulți catolici o experimentează, atunci când se confruntă cu alegerea de a nu-și vaccina copilul pentru a nu fi complice la avort”, „episcopii”  afirmă că „Biserica” face distincție între sursa lipsită de etica morală a vaccinurilor și utilizarea în trecut a unor linii celulare derivate de la fetuși avortați în anii ’70.

Fără să ofere alte detalii și anume care ar putea fi aceste distincții, în declarație apare un citat din iulie 2019 al Departamentului de Sănătate și Asistență Socială al guvernului din Marea Britanie, care menționează că „țesuturile derivate de la fetuși umani avortați” nu vor fi folosite în crearea vaccinurilor împotriva  rubeolei, rabiei sau hepatitei A.

Episcopii papistași au menționat și în scrisoarea lor:

„Societatea umană a beneficiat adesea [sic] de greșelile făcute în trecut pentru care trebuie să ne pocăim. Trăim cu beneficiile unei experimente medicale extrem de discutabile. De exemplu, Edward Jenner, care a inventat vaccinarea, a efectuat cercetări prin injectarea unui băiat de 8 ani cu varicelă, urmat de variolă. Deși astăzi, un astfel de experiment ar fi lipsit de etică, nu am refuza vaccinarea pentru salvarea unor vieți din cauza originii sale istorice dubioase.”

Ei declară că „Biserica” Catolică se roagă și îi încurajează pe toți cei care caută să găsească un vaccin împotriva acestui virus distrugator. Sperăm că este posibilă utilizarea unor surse etice pentru obținerea unui astfel de vaccin”.

”Disonanță cognitivă”

Diaconul papistaș din Marea Britanie, Nick Donnelly, a declarat pentru „Biserica” Luptătoare că „una dintre liniile celulare care este utilizată în producerea vaccinului COVID-19 de la Universitatea Oxford provine de la o fetiță sănătoasă ucisă prin avort în 1972 în Olanda.”

Celulele ei renale au fost recoltate pentru cercetare medicală și au primit eticheta dezumanizantă HEK-293. Probabil că acum ar fi o mamă de 40 de ani cu propria familie”, a spus Donnelly.

„Nu știu cum poate CBCEW să spună că totul este în regulă pentru catolici, pentru ca aceștia să accepte vaccinuri care încorporează linii celulare de la bebelușii uciși prin avort”, a continuat el.

„Cu toate acestea, „episcopii” precizează nu numai că este permisiv din punct de vedere moral să beneficiezi de omorul unui bebeluș prin avort, ci este chiar o obligație morală pentru realizarea binelui mai mare.”

Într-o scrisoare deschisă publicată în mai, clerul catolic papistaș și laicii conduși de fostul nunțiu papal, Arhiepiscopul Carlo Maria Viganò și cardinalii Gerhard Ludwig Mueller, Joseph Zen și Janis Pujats,  au spus că „pentru catolici este inacceptabil din punct de vedere moral să se dezvolte sau să se folosească vaccinuri derivate din materiale obținute de la fetuși avortați. ”

În acest weekend, „episcopul” Joseph Strickland din Tyler, Texas, și-a reiterat opoziția față de vaccinurile create care folosesc linii celulare provenite de la bebelușii avortați.

„Îmi reînnoiesc apelul prin care respingem orice vaccin care este dezvoltat folosind fetuși umani avortați”, a scris Strickland.

„Chiar dacă a luat naștere cu zeci de ani în urmă, înseamnă că viața unor copii a fost încheiată brutal înainte de a se naște, iar corpul lor a fost folosit pentru piesele de schimb. Nu vom pune capăt niciodată avortului dacă nu stopăm definitiv ACEST RĂU!”

Guvernul Marii Britanii a semnat recent un acord cu Sanofi și GlaxoSmithKline (GSK) pentru furnizarea a până la 60 de milioane de doze din potențialul lor vaccin împotriva coronavirusului. Sanofi și GSK primesc peste 2 miliarde de dolari în finanțări federale din SUA pentru proiectul lor vizând un vaccin contra coronavirusului.

Sanofi a primit finanțare de la Fundația Bill și Melinda Gates pentru alte asemenea proiecte. Acesta spune multe despre activitatea sa în producerea  vaccinului contra coronavirusului, întrucat acestea sunt „o parte dintr-un consorțiu format din 15 companii de asistență medicală, alături de Fundația Bill & Melinda Gates, care lucrează pentru identificarea acțiunilor concrete care vor accelera tratamentele, vaccinurile și diagnosticarea.”

Luna trecută, Prim-Ministrul Marii Britanii, Boris Johnson, s-a referit la adversarii vaccinurilor ca fiind„nebuni”, iar Secretarul pentru Sănătate, Matt Hancock, a cerut politicienilor să „pună umărul” împotriva celor care „amenință viața” opunându-se vaccinurilor.

Phil Lawler, fondatorul Catholic World News și director de știri și analist principal la CatholicCulture.org, spune că „atunci când va fi disponibil un vaccin Covid, această declarație a episcopilor englezi va fi citată de parlamentarii zeloși care fac campanie pentru obligativitatea vaccinurilor – privând poporul englez de libertatea de a lua singur propriile decizii medicale pentru ei și pentru copiii lor”.

„De fapt, declarația episcopilor în sine este în mod clar un argument în favoarea vaccinării obligatorii și un impuls dat catolicilor pentru ca aceștia să adere la această cauză”, continuă Lawler.

„Într-un comunicat care însoțește declarația, conferința „episcopilor” afirmă că obiectivul ei este „încurajarea catolicilor pentru a proteja viața persoanelor cele mai vulnerabile din societate – prin vaccinare, în mod natural”.

Peste 760.000 de persoane au semnat petiția LifeSiteNews prin care au solicitat guvernelor din întreaga lume să nu admită vaccinarea obligatorie contra coronavirus.

Semnatarii scrisorii deschise din mai, adresate clerului papistaș și liderilor laici, insistă asupra faptului că persoanele fizice trebuie să aibă libertatea de a respinge vaccinurile contra coronavirus fără să li se impună penalități.

„Lupta împotriva Covid-19, oricât ar fi de gravă, nu trebuie să fie pretextul pentru susținerea intențiilor ascunse ale organismelor supranaționale care au interese comerciale și politice foarte puternice în acest plan”, se arată în scrisoare.

„În special, cetățenilor trebuie să li se ofere posibilitatea de a refuza aceste restricții care atentează la libertatea lor personală, fără a se impune vreo penalitate împotriva celor care nu doresc să se vaccineze, urmărirea contacților sau orice alt instrument similar.”

Unul dintre semnatarii acestei scrisori, avocatul de mediu Robert F. Kennedy Jr., a avertizat recent despre necesitatea de a fi prudent cu privire la orice nou vaccin contra coronavirusului, subliniind că se evită părțile cheie ale testării.

Într-o dezbatere online cu privire la vaccinările obligatorii, fiul Senatorului Robert F. Kennedy și nepotul Președintelui John F. Kennedy, a subliniat că un procent semnificativ de participanți la o cercetare recentă privind un vaccin contra coronavirusului au fost spitalizați.

Robert F.Kennedy Jr. a evidențiat rezultatele potențial îngrijorătoare ale studiilor privind vaccinul Moderna coronavirus, care primesc sute de milioane de dolari prin  finanțarea federală a Statelor Unite.

Studiul a utilizat spre cercetare un grup de doze mari pentru 15 persoane, un grup de doze medii pentru 15 persoane și un grup de doze scăzute pentru 15 persoane.

„În grupul cu doze mici, una dintre persoane s-a îmbolnăvit atât de grav după vaccinare, încât a trebuit să fie internată”, a menționat el. „Acesta reprezintă șase la sută. În grupul cu doze mari, trei persoane s-au îmbolnăvit grav încât au trebuit să fie spitalizate. Aceasta reprezinta 20 la sută”.

Robert F.Kennedy Jr a menționat, de asemenea, un alt motiv de a nu avea încredere oarbă în orice companie care produce în prezent vaccinuri în Statele Unite. Fiecare dintre cei patru producători de vaccinuri „este un infractor condamnat în serie: Glaxo, Sanofi, Pfizer, Merck”.

„În ultimii 10 ani, tocmai în ultimul deceniu, companiile respective au plătit 35 de miliarde de dolari penalități, daune și amenzi, pentru că au mințit medicii, pentru că au fraudat știința, pentru că au falsificat știința, pentru uciderea în cunoștință de cauză a sute de mii de americani”, a subliniat Robert F. Kennedy Jr.

„Este nevoie de o disonanță cognitivă pentru persoanele care înțeleg comportamentul corporativ criminal al acestor patru companii, ca să creadă că ei fac asta cu orice alt produs pe care îl oferă, dar nu îl fac cu vaccinurile” a concluzionat Robert F.Kennedy Jr.

UK bishops: Catholics have a ‘duty to be vaccinated,’ even if shots made using aborted babies

 

image_pdfDescarcă în format PDF

Pe acest site se vor aproba doar comentariile care sunt relevante pentru tema propusă de către textul articolului și care nu încalcă legislația în vigoare cu privire la modul de exercitare a libertății de exprimare. Administrația siteului își rezervă dreptul de a selecta comentariile pe care le face publice.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

(Închide)