Manifestându-și mereu grija pentru turma sa, încredințată lui spre păstorire de către Cel Prea Înalt și pentru întreg poporul ucrainean, Eparhia Zaporozhye a Bisericii Ortodoxe Ucrainene, condusă de neînfricatul Mitropolit Luca, se opune cu toată puterea, promovării stilului de viață al minorităților sexuale, LGBT.
Pe 17 august, Înaltpreasfințitul Părinte Mitropolit Luca a făcut un apel către autoritățile locale, solicitându-le să nu permită „Marșul Egalității” programat în prezent pentru 20 septembrie.
În ziua de 23 august, în Biserica Sf. Vladimir din Volnyansk, s-a slujit un Te Deum, pentru „slobozirea celor chinuiți de patimile corupției sufletești” și pentru anularea viitoarei parade a comunității homosexuale, a relatat serviciul de presă al Eparhiei Zaporozhye.
În apelul publicat pe canalul său Telegram, Mitropolitul Luca, a explicat că adevăratul scop al mișcării LGBT este să distrugă principiile morale stabilite de Dumnezeu și a solicitat autorităților interzicerea acestei parade imorale.
Organizatorii „Marșului egalității” au ca obiectiv declarat „stabilirea egalității civile între toate persoanele, indiferent de orientarea lor sexuală”. Mitropolitul Luca consideră ca aceasta este deja o mare înșelăciune, în condițiile în care toți oamenii, indiferent de orientarea lor sexuală, se bucură deja de drepturi egale, stabilite prin constituție în Ucraina.
Mitropolitul Luca continuă:
„În mintea tinerilor noștri sunt introduse noi standarde de gândire și comportament concepute pentru a distruge valorile familiei tradiționale. Acest proiect face parte din programul noii ordini mondiale de corupție a omenirii și de decreștinare a umanității în ansamblu. Acest program prevede lupta împotriva valorilor tradiționale familiale, a patriotismului și a viziunii religioase asupra lumii. Conceptele de bine și de rău, care stau la baza educației familiale, sunt înlocuite de filosofia hedonismului și de o schimbare a comportamentului uman în general.”
„Adevăratul scop al mișcării LGBT este cel de a descompune principiile morale de bază stabilite de Dumnezeu și de a impune noi standarde de moralitate”, a subliniat Mitropolitul Luca. ÎPS Sa continuă:
„ Acest obiectiv este atins distrugând linia care separă normalitatea de perversiune. În conștiința oamenilor se inoculeaza ideea că actul sexual, sub orice formă sau diversitate, este doar un mijloc de obținere a plăcerii și nu un mijloc de procreere. Scopul final al acestui program este de a lupta împotriva oricarei persoane care își respectă demnitatea umană, de a distruge statul ca formă de interacțiune, potrivit legii, învrăjbind oamenii unii împotriva altora, și de a-l transforma într-o adunătură de persoane ușor de manipulat, supuse dictaturii noii ordini mondiale.
Biserica tratează pe toți oamenii ca pe creații ale lui Dumnezeu, condamnând însă, păcatul. Astfel, Biserica se opune categoric folosirea unei parade în scopul popularizării perversiunilor sexuale.
„A păcatui sau nu, este dreptul fiecărui om de a alege, dar este de datoria noastră, ca niște copii credincioși ai lui Dumnezeu, să aducem la cunoștința tuturor pericolul mortal al acestui păcat, care planează asupra sufletului”, a continuat Înaltul Ierarh ucrainean.
„Dreptul stabilit constituțional la adunarea pașnică nu se poate extinde la demonstrația de hulă și desfrânare”, a subliniat Mitropolitul Luca.
„Folosind această logică de înțelegere a legii, ați putea lua apoi inițiativa de a organiza în viitor, parade ale funcționarilor corupți, mincinoși, curvari, hoți, ucigași etc., pentru că s-ar dori aprobarea publică a libertății lor de alegere și a oportunității de a păcătui”, a explicat Mitropolitul Luca.
Sprijinul pentru mișcarea LGBT este doar un pas înainte spre distrugerea patriei ucrainene, afirmă Mitropolitul Luca.
„Distrugerea Sodomei, Gomorei și a orașului Pompei, sunt o dovada vizibilă a sfârșitului vieții depravate a locuitorilor din aceste orașe”, remarcă ÎPS Sa.
Mitropolitul Luca îndeamnă autoritățile orașului „să nu participe și să nu promoveze răspândirea și popularizarea păcatului în orașul nostru” și solicită ca toți cetățenii interesați să „își exprime deschis poziția în această problemă”.
Zaporozhye, Ucraina, 26 august 2020
Ukrainian Zaporozhye Diocese prays for cancelation of new world order LGBT parade
Vă recomandăm și
Rugăciunea comună peste noapte la Vatican la care participă ereticul Papă Francisc, pseudopatriarhul Bartolomeu și alte ordine religioase
Vizita Patriarhului eretic Bartolomeu în Spania, la Catedrala din Almudena Madrid, pentru consolidarea relațiilor dintre lumea ortodoxă și cea catolică
„Biserica noastră arde din o mie de părți”
Vraja “Eris”, noua minciună referitoare la virusul inexistent Covid
Bucovina de Nord şi Mitropolia Ortodoxă a Bucovinei şi Cernăuţilor ca și alte regiuni din Ucraina intră în Săptămâna Patimilor într-un nou urcuş al Golgotei sub privirea pasivă a guvernanţilor români şi a Patriarhiei Române
Pe acest site se vor aproba doar comentariile care sunt relevante pentru tema propusă de către textul articolului și care nu încalcă legislația în vigoare cu privire la modul de exercitare a libertății de exprimare. Administrația siteului își rezervă dreptul de a selecta comentariile pe care le face publice.
Să nu te culci cu bărbat, ca şi cu femeie; aceasta este spurcăciune.
Că tot cel ce va face ticăloşiile acestea, sufletul care va face acestea se va stârpi din poporul său.
Deci păziţi poruncile Mele şi să nu umblaţi după obiceiurile urâte, după care au umblat cei dinaintea voastră, nici să vă întinaţi cu ele. Eu sunt Domnul Dumnezeul vostru”.
Levitic18;22, 29,30
Tradiţia patristică condamnă clar şi hotărât orice manifestări ale homosexualităţii. „Didahia celor doisprezece Apostoli”, operele Sfinţilor Ierarhi Vasilie cel Mare, Ioan Gură de Aur, Grigorie al Nyssei, Fericitului Augustin, canoanele Sfântului Ioan Postitorul exprimă învăţătura neschimbată a Bisericii: legăturile homosexuale sunt păcătoase şi condamnabile.
Oamenii atraşi în aceste păcate nu au dreptul să facă parte din clerul bisericesc (canonul 7 al Sfântului Vasilie cel Mare, canonul 4 al Sfântului Grigorie al Nyssei, canonul 30 al Sfântului Ioan Postitorul).
Adresându-se celor ce s-au întinat cu păcatul sodomiei, Cuviosul Maxim Grecul spunea: „Cunoaşteţi-vă pe voi înşivă, ticăloşilor, şi daţi-vă seama la ce desfătare spurcată v-aţi supus!.. Siliţi-vă să vă depărtaţi cât mai degrabă de această plăcere a voastră preaîntinată şi preaîmpuţită, să o urâţi – iar cine spune că ea este nevinovată, pe acela daţi-l veşnicei anateme ca pe un potrivnic al Evangheliei Mântuitorului Hristos şi stricător al învăţăturii Lui. Curăţiţi-vă prin pocăinţă nefăţarnică, prin lacrimi fierbinţi şi prin milostenie după putere şi prin rugăciune curată… Să urâţi din tot sufletul vostru această păgânătate, ca să nu fiţi fii ai blestemului şi ai pierzării veşnice”.
Discuţiile despre situaţia aşa-numitelor minorităţi sexuale în societatea contemporană înclină spre recunoaşterea homosexualităţii nu ca perversiune sexuală, ci ca una dintre „orientările sexuale”, cu drept egal la manifestare publică şi la respect. Se mai afirmă, într-un mod luciferic, satanicesc, că atracţia homosexuală este determinată de o predispoziţie naturală individuală.
Biserica Ortodoxă pleacă de la convingerea nestrămutată că legătura de Dumnezeu rânduită a căsătoriei dintre bărbat şi femeie nu suferă comparaţie cu manifestările pervertite ale sexualităţii.
Prin harul primit în Sfanta Taină a căsătoriei, cuplul conjugal format dintr-un barbat si o femeie, intră în relaţie concretă cu Dumnezeu şi cu lumea întreagă de aici şi de dincolo, altfel decât ar intra printr-o căsătorie consumată doar în limitele naturalului sau printr-o viaţă singulară. Scopul primordial al căsătoriei este, deci, desăvârşirea soţilor în iubirea care-i duce spre Hristos şi la viaţa în Hristos.
Ea consideră homosexualitatea o vătămare păcătoasă a naturii umane, vătămare care este biruită prin efort duhovnicesc, care duce la vindecare şi la creşterea personalităţii omului. Ca şi celelalte patimi care îl sfâşie pe omul căzut, tendinţele homosexuale se vindecă prin Sfintele Taine, prin rugăciune, prin post, prin pocăinţă, prin citirea Sfintei Scripturi şi a scrierilor patristice, precum şi prin comunicarea creştină cu oamenii credincioşi, care sunt gata să ofere sprijin duhovnicesc.
Raportându-se cu responsabilitate duhovnicească la oamenii care au înclinări homosexuale, Biserica Ortodoxă se împotriveşte totodată cu hotărâre tentativelor de a prezenta o tendinţă păcătoasă drept o „stare normală” şi cu atât mai mult ca pe un obiect de mândrie şi ca pe un exemplu demn de urmat.
Tocmai de aceea, Biserica condamnă orice propagandă a homosexualităţii, prin marşuri depravate, prin legi umilitoare, nevrednice pentru noi ca popor ortodox majoritar într-o Europă ”civilizată”, islamizată, desacralizată.
Apariţia virusului venit de nicăieri, a gonit într-un con de umbră această plagă care a cuprins întreaga lume şi tinde să otrăvească, şi să spurce neamul nostru, dacă nu ne ridicăm fără temeri, fără şovăială, într-un singur cuget, într-un singur glas, împotriva acelora care pervertesc vicios sublima zidire a lui Dumnezeu, după chipul şi asemănarea Sa.
Aflăm de pe FB, că Asociaţia LGBT din Romania a propus o femeie transgender să candideze la alegerile locale pentru un loc în Consiliul Local al Sectorului 2.
Senatul României a respins, în 2019 două proiecte de lege care prevedeau ca persoanele de acelaşi sex puteau încheia în faţa notarului sau la Starea civilă un parteneriat civil în scopul organizării vieţii comune ca familie. Parteneriatul civil reprezintă primul pas către una dintre cele mai controversate situații: adopția de copii de către cuplurile homosexuale și eventual ca primă etapă, ”luarea copiilor în plasament familial”de catre aceste persoane.
Din acest moment și până la legalizarea căsătoriilor între cuplurile homosexuale, numai există nici o stavilă. Aceasta ar însemna distrugerea noastră ca neam ortodox, lovitură de moarte dată celor mai nobile idealuri strămoșești, istoriei noastre ca neam liber ortodox statornicit pe acest pământ sfințit de sângele Mucenicilor, Martirilor, Sfinților care si-au dat viața pentru Hristos, neam și patrie.
Fără a refuza nimănui drepturile fundamentale la viaţă, la respectul demnităţii personale şi la participarea la treburile obşteşti, fără a judeca pe cei care au ales acest mod de existenţă, Biserica Ortodoxă porneşte totuşi de la premiza că persoanele care fac propaganda modului homosexual de viaţă nu ar trebuie admise să lucreze în mediul didactic, educaţional şi în genere la orice fel de muncă care priveşte educatia copiilor şi a tineretului, nici să ocupe poziţii de conducere în armată şi în instituţiile corecţionale, dată fiind înrâurirea dăunătoare asupra dezvoltarii copiilor şi a sănătăţii mintale a societăţii în general.
Spunea Cuviosul Părinte Mărturisitor Sofian Boghiu, că aceste lucruri fac parte din semnele vremurilor de pe urmă, despre care ne avertiza cu dragoste, delicateţe şi multă smerenie:
** „ Eu nu cunosc prea bine toate dedesubturile politice, dar fără îndoială că în lumea de acum, care merge pe calea cea largă a plăcerilor şi a patimilor, trebuie să existe cineva, un fel de conducător, care îi antrenează pe oameni la această grabă spre autodistrugere. Există instituţii care nu spun pe faţă că politica lor este distrugerea umanităţii, fiindcă atunci nu ar mai asculta nimeni de ele. Aceste instituţii conduc popoarele către dezastru, dar spun că le conduc spre libertate (o libertate aşa cum o înţeleg unii oameni, nu aşa cum este ea în realitate).
Încă o dată spun: lumea s-ar putea reinviora dacă am face un efort să ne pară rău cu adevărat pentru păcatele noastre; dacă ne-am pocăi cu toţii, de la rege până la ultima slugă, asa cum s-a întâmplat cu cetatea Ninive din Vechiul Testament……
Eu cred că, cu cât vom înainta spre sfârşitul lumii, cu atât Dumnezeu va interveni mai mult în partea aceasta, unde vor rămâne puţini cu El. La început or să fie mulţi habotnici şi mulţi tineri care se vor apropia de El, dar până la urmă vor rămâne foarte puţini de partea Domnului Hristos. Cei care vor rămâne creştini până la capăt vor fi puţini, dar vor fi mai hotărâţi şi mai statornici în credinţă. Va fi multă dispută, multă îndoială, multă nesiguranţă şi lepădare de Dumnezeu. Mulţi vor da toate pentru una, adica vor renunţa la averi, la maşini pentru a-şi păstra credinţa. Ei nu vor mai avea decât atât cât le va trebui ca să supravieţuiască, ca să nu moară de foame; iar alţii vor trăi în huzur. Creştinii vor fi scormoniţi, iscodiţi, ca să se ştie totul despre ei. O sa fie multă intimidare şi multă frică, dar în rândurile celor care-L vor marturisi pe Hristos până la sfârşit va fi şi optimism şi mult curaj.”
Sfinţilor Mucenici, Mărturisitori din temniţele comuniste, rugaţi-vă Atotmilostivului Dumnezeu pentru tot poporul dreptcredincios aflat acum în grea cumpănă şi amărăciune!